minnosum25 benim de acı eşiğim düşük tü canım en ufak şeyde mızıldanan bir tiptim hele hele dişçiye maruz kalmamak için hep dişlerime bakardım şu zamana kadar hiç çürüğüm çarıgım olmamıştı arada kalmış arka dişte bir çürük gözle görünmüyor sanki 3kilo doğan oğlumu 13 saate normal doğumla doğurduktan sonra acı eşiğim yükseldi resmen 😹🤦🏻♀️