Bugün aynı şeyi bende dedim kopsun artık kıyamet geberip gidelim böyle şeyleri duymak ölmekten beter çünkü sabahtan beri hiç bir yere sığamıyorum önce bu haberler ardından kadına şiddet ve adalet sayesinde dayak yiyen kadını oturup izler haline gelmek neye üzülüp kahrolacagımızı bilmiyoruz artık