Güzel anneler ben tam bir ay erken doğum yaptım sanki ayından biraz geri gibi bebeğim 6 ay 10 günlük destekli oturabiliyor ama bi süre sonra yana doğru düşüyor 🙂 bol bol takla atarak yuvarlanıyor yanlara doğru filan oyuncakları alıyor oynuyor istediği oyuncağı seçiyor yeni yeni biberon tutuyor sizce geri mi yoksa normal mi? Tecrübelerini paylaşır mısınız lütfen veya sizinkiler neler yapıyordu😇