Benim de memeyi bıraktıralı 6 gün olacak. Her gece buzluktan aldığım buz jellerini göğsüme koydum kıyafetimin üzerinden. Havalar da çok sıcak iyi geldi. Ve banyodan her çıkışımda soğuk su tuttum göğüslerime. Şimdilik ağrım yok şükür. Bir de dondurulmuş nane yaprakları koydum göğsüme, burda birinden duymuştum, yaptım. Bilmiyorum bir işe yarıyor mu? 🤷♀️