Benim bebeğim daha 7 ay 23 günlük. Ama 1 hafta kaldı 8. aya girmesine. Simay’da sürekli kucak istiyor. Bazen oyun oynasın değişiklik olsun diye parka götürürüm ne salıncakta durur ne de kaydırakta. Parkta Tek hobisi kucağımda çocukları izlemek. 1 aydır aktif olarak emekleyebiliyor, tutunup ayağa kalkıyor. Örümceğe binmekten nefret ediyor. Asla 5-10 dakikadan fazla durmuyor içerisinde. Alkış yapıp baba diyebiliyor, ama başka bir kelimesi yok henüz. 😂 Gün içerisinde 1 defa banyo hakkı var, bazen küvetini salona taşıyıp içerisinde oynaması için bırakıyorum, suyu çok seviyor. Şarkı söyleyip hoplama zıplama yapıyoruz. Kitap okuyoruz. Kahve saatim gelince balkonda bana eşlik ediyor mama sandalyesiyle. Böylece geçiyor günlerimiz 💁🏻♀️😅