Merhaba anneler
Kizim ek gidaya başlayalı 2 hafta oldu. 2 hafta süresince oğlumda yaptigim hatayi kizimda yapmayayim dedim. Bir yerde takildim. Benden daha tecrübeli anneler vardir diye düşündüm.
Oğlumda yoğurtla basladim. Bi kac sebze verdim. Kabak havuc ve patates gibi. Sonra hemen hoop meyveye gectim. Simdi sebzeyi ondan mıdır bilmiyorum ama ağzına sürmüyor.
Simdi kizima su ana kadar kabak,havuc,patates,bezelye,fasulye,bal kabağı verdim. Birde semiz otu vereceğim. Tabi tüm bunları 2 gün ölçülerine dikkat ederek veriyorum.
Sizce şimdi bunlar bitince yaz sebzesi de kalmıyor. İkili ikili sebze püresine mi geçeyim. Yoksa meyvelere baslayayim mi?