Esra92- emin değilim doktora sorun ama bana şöyle söylenmişti. “ covid nediyle oluşan pıhtılaşmanın bizim bildiğimiz kan pıhtılaşmasıyla hiç bi ilgisi yokmuş. Ben biontech olmuştum ve doktor kesinlikle coraspirin vs kullanmamam gerektiğini bunları insanların uydurduğunu söylemişti. Dediğim gibi sağlık konusunda kesin konuşup kimsenin vebaline girmek istemem. En iyisi aşı esnasında doktora danışın.