Kızlar herkese selam. 22 günlük bebeğim var ve yakşalık 15 gündür önce yüzünde sivilcemsi tarzda oluştu şimdi de belinde bacak ve kol eklem yerlerinde boynunda oldu. Yüzündekiler çok büyük diğerleri küçük ne yapmalıyım ? Doktora sordum ilaç falan vermedi geçer dedi. Sizde de oldu mu böyle bir şey hiç ?