Merhaba arkadaşlar burda uyku saatlerine yorum yapan bilen birileri vardı yorum alabilir miyim acaba?
kızım 9ay 20 günlük;
uykularımız hala çok düzenli sayılmaz ama genel olarak şöyle. Sallayarak bile zor uyutuyorum bu arada o nedenle hiç uyku eğitimi çabasına girmeyi düşünmedim kendi kendine uyması bir hayal benim için.
Sabah 6.30 7 kalkar. 9 gibi tekrar uykusu gelir kolayca uyur. 30 45 dk anca. 12 de tekrar uykusu gelir çok zor uyuturum hatta az önce bağırdım bu nedenle bu postu açtım. Bağırmak istemiyorum korkuyor ve çok üzülüyorum.
öğle uykusu biraz daha uzun 1 1.30 saat bazen daha fazla. 4 yada 6arası bidaha kısa bir uyku ve akşam 9 gibi gece uykusuna geçer. Gece gözünü açmaz yanımda yatar ama mızmızlanınca emziririm en az 3-4 kere.
bukadar arkadaşlar yorumunuzu bekliyorum acaba sabah 9daki uykusuna yatırmasam öğlen daha kolay uyur mu yada 4te olan uykusunu yapmasam? Şimdiden teşekkürler bilenlere