azra1616 bizde internetten bakıp araştırıp gitmiştik 2017 de ağustos 15 falandı bizimde gittiğimiz de hava sürekli degisiyo yağmur oluyo bi bakıyorsun soğuk oluyo yani her türlü kıyafet almak gerek bebek için önceki gittiğimiz de bizde çok bilerek gezmedik ama bu sefer plan yaptık önce trabzona gidecez sümela manastırı uzungöl ordan ayder cacave diye bi çaylık var oraya gidecez birazda giresunda gezip geliriz Kayseriden gidecez ona gore ayarladık siz nerden gideceksiniz bilmiyorum ama internetten rota belirleyenilirsiniz biz geçen seferde öğretmen evinde kalmıştık şimdide öyle yapacaz uygun ve temiz oluyo kamu personeliyseniz dahada uygun