Alparslaninannesi yatılı özbek bakıcımız var. Haftada 1 gün izni var. Aylık 4.000 TL alıyor. Sabah 7 de kalkıyor oğlumla ilgileniyor oynuyor gezdiriyor. Ben alıyorum çocuğu o kahvaltı hazırlıyor sofrayı topluyor günlük işleri yapıyor çocuğu parka götürüyor bebek arabasıyla gezdiriyor. Gündüz uykularını uyutuyor. Çamaşır ütü yapıyor. Normalde genel temizlik ve yemek de yapıyorlar ama ben başka temizlikçi alıyorum haftalık. Çünkü oğlum çok hareketli ve oyalamak çok zor iki kişi ancak çocuğa zor yetişiyoruz. Akşam yemeği bazen ben yapıyorum bazen o yapıyor genelde dışardan söylüyoruz yada eşim mangal yapıyor yaz diye. Sofrayı topluyor bulaşıkları halledip yatıyor