Ultraslan40 [silindi] bir kac ay sonra zaten bırakmak icin ugrasacaksiniz, bence gerek yok ama siz bilirsiniz.
dehsetulvahset [silindi] gece surekli emmek icin mi kalkiyor seninki de… valla bende bazen dusunmuyo degilim cunku emmiyir da adam akkilli bir iki cekip uyuyo uykusunu bisuna.boluyo emzik olsa verip.pispislarim uyur belki
55eren55 [silindi] bu saatten sonra alıştırma bence bu zmana kadar böyle gelmişsiniz gece emmesinden şikayetçiysen bıraktırın gece beslenmesini