Beren
Kizlar mrb dogum yapali bugun 14.gun oldu sezeryan oldum 4 5 gun once dikis yerlerimde kanamalar oldu ve hastaneye gittim doktor biraz iltihap kapmis dedi dikis yerlerimi sikti cimbizlada hafif biyeri acti iltihap akmasi icin antibiyotik ve batikon verdi antibiyotigim bugun bitti batikonla hergun pansuman yapip gazli bezle kapatiyorum bole sorun yasayan oldumu yanlis yaptigim biseler mi var yoksa iyimi yapiyorum yaraya nasil bakmaliyim hala ayaga kalkamadim ben cocuhumun altini degistremiyorum yatarak emziriyorum nolur dualarinizida eksik etmeyin bu arada diksler yapistirma
aliannesi
benim de enfeksiyon kapmıştı kanamamıştı ama kızarmıştı, şişmişti. benim doktorum da içindeki iltihabı akıttı daha sonra da devam ordan sıvı gelmeye. aynı şekilde antibiyotik bitirdim, batikonla sildim sabah akşam kuru ve temiz tutmaya çalıştım geçti azalarak. sizin de kısa sürede geçer inşallah 🤗
AsliErdo
Cnm bnde yaşadım. Korkma geçer
Beren
Kimsemi yokkkkkk 😭😭😭