newmom92 bi süre sonra doktorunuz da illaki uyaracaktır biz doktorun dedikleri ilettik eşimle birlikte ikimizde kararlı şekilde söyleyince müdehale edemediler bebeğinize yazık inat uğruna çocuk zarar görmesin onun sağlığı için birde kendimde bizzat denedim bebeği kendinize göre giydirin siz üşümüyorsanız o da üşümüyordur siz terlerseniz o da terleyecektir siz ne kadar üşürseniz onu bi kaç fazla giydirin yeterli