ARORA Eveet bebişler öğlen uykusuna yattığına göre herşeyi beğenmeyen gurme bebişlerimize güzel güzel mamalar hazırlayalım bakalım 😋. Bugün bizim yemeğimizin ismi ne yokki çorbası 😂😂. Sizlerde atın da fikir olsun annelerimize 😘
Sedaahmet ARORA bizde kısır ve içli köfte var ,birde yanına ayran😂😂 26 aylık oglum ve 13 aylık kızım. Sulu yemekleri fazla sevmez benimkiler. böyle şeyleri cok severek yerler. 😀
Sedaahmet ARORA aynen benimkiler gurme 😂😂 ogluma 8 ayliktan beri icli köfte yediriyorum. Çatalla ezip, birazda ayranla karıştırıp yediriyordum. Bayila bayıla yiyordu. Kendisi etcil de biraz ama şimdi 26 aylik, eline alıp yiyor köfteyi😂😂 kızım da kısır sever 😂
ARORA Sedaahmet süpermiş bizimki daha miniş ilerde o da böyle yer inşallah 😋. Kızda tam klasik Türk kızı kısırcı 😂
Sedaahmet ARORA inşallah 😊 aynen biz ailecek kısırcıyız, eşimde cok sever kısırı. Ama kızım biraz seçici, her yemegi yemez 😂