Klorofil Kizlar mama/biberon isitici kullanip memnun kaldiginiz marka varsa soyleyebilirmisiniz biberonun icindeki anne sutunu veya mamayi ya cok isitiyorum ya cok sogutuyorum bidaha isitmam gerekiyo cok vakit kaybeditorum
Zumra_ Klorofil a101 kiwi aldım iş görüyor gayet makul kısa süre kullanılacağı için çok pahalı tercih etmedim
Mbal Klorofil alırken hızlı ısıtıcı olmasına dikkat edin. Çok pahalı güzel tasarımlar var ama çok uzun sürede ısıtıyor vs. Nuk güzel hemen ısıtıyor. 👍🏻