Selam hanımlar bebeğim tam 5 ay 15 günlük bu ara inanılmaz huysuz eskiden gülücükler çığlıklar atan bebeğim bu ara gülmüyor bile günün çoğunu mız mız olarak geçiriyor uyku saatlerinde canıma okuyor uyumamak için çok ağlıyor ve artık son 2 gündür kucaktan başka bir yerde susmuyor mecburen kucakta uyutuyorum gün içinde de mızmızlandığında kucakta gezince susuyor ve ben buna alışmasından çok korkuyorum. Bu dönemde var mı böyle şeyler yaşayanlarınız sanırım diş çıkartıyor. Ve atak döneminde şu anda onların etkilerinin olduğunu düşünüyorum ama bu süreçte kucağa alışacak diye de korkuyorum 🥺