Nurse42 eğitim verilirken ayrı odasında olmasına gerek yok , kendi de bundan bahsediyor ,sadece odasini ayirsaniz da hissetmez diyor ,buna da alışır . Aynı odada ikisine birden aynı anda eğitim verdim , benden cesaret alabilirsiniz . 3 günde uyuyacak bebeginiz diyor ,iddialı konuşuyor ve sonuna kadar da haklı ,3 günü bile bulmadı önceden 15 kere de kalkan bebek olsa , da gerçekten bebekler hemen adapte oluyor sürece ve mucize gibi uyuyorlar.