Seda066 ben doktoruma sordum emerek uyuyo diye. 5-10dk aktif emip acligini giderip sonra memede uykuya daliyorsa babaanne/anneanne sagdiginiz sutu biberonla versin icerken uyuyakalir. Yok sakinlestirmek icin memeye aliyorsaniz o sıkıntı demisti. Bence bu 3 gun bol bol babaanne ile basbasa birakin her seferinde de cocuga aciklayin “anne gidiyor, sen babaanne ile oynayacaksin sonra anne sen uyumadan gelecek” gibi “sen uyumadan”, “sen mama yerken” gibi zaman ifadeleri kullanin cocuk saat kavramindan anlamadigi icin.