GoldenRose size şöyle söyleyim. Bir kadın avukat olarak mesleğe başladığım ilk yıl öyle tiksinmiş öyle korkmuştum ki içimden hep sanırım ben böyle bir dünyaya çocuk getiremem. Ya da getirirsem sürekli acaba mı demekten normal olamam demiştim. Gelen davalar, insanların anlattıkları, başlarına gelenler. Susturulan, hayatları karartılan yüzlerce kadın çocuk.. çok daha acısı çaresizlikten çocuklarına yapılanlara ses çıkaramayan anneler, ben değil ama çocuklarım öldürülür endişesiyle ağzından tek kelime çıkamayan anneler. Kahredici. Ensest ve aile içi istismar bu ülkenin görünmeyen ama insanları her gün teker teker içine çeken koca bir delik. Ve çok daha acısını söyleyim türkiyede aile içi istismar ve ensest vakıaları sanılan ve bilinenin çok çok üzerinde. Medyaya yansıyanlar aslında hiçbir şey. O sebeple bu sorunun çözümünü bir-iki dava üzerinden çok yüksek cezalar aldı bak gördün mü zihniyetinden başka yerlerde aramak gerekiyor. Mevzu çok daha derinlerde. Kazıdıkça altından başka başka şeyler çıkıyor. Dilerim ülke olarak en yakın zamanda bu acı gerçeğimizle yüzleşir ve çare ararız