Seldasyr hic sevdigi bir sey yok mu benimki de kahvalti yonunden çok iştahlı sayılmaz. Ama farkettigim bir kaç şeyi sizinle paylasayim ben kizimi hep önceden tek kahvalti yaptiriyordum. Yani onu yedirirdim sonra kendim yerdim babasi ona bakarken. Cok yemezdi acikcasi. Sonra tasindik şimdi hep beraber kahvalti yapıyoruz gene ona hazırlıyorum ama bizim yediklerimizden de istiyor falan daha iştahlı acikcasi birde mesela tabağa salataliklari küçük küçük doğuyorum eliyle yiyor o onla oyalanirken ben ona yumurtali ekmek falan veriyorum pankek bal kaymak vs