11 ay 2 günlük bir oğlum var. Kahvaltıyı pek sevdiremedim. Yumurta konusunda zorlanıyorum ama onun dışında öğünlerini yemesi fena sayılmaz. YediğimiZden yediriyorum çoğu zaman ama yiyemeyeceği bir şeyse ona özel yemek yapıyorum. Zaten bizim yediklerimizi daha severek yiyor. 😂 her şeyi veriyorum artık şeker ve paketli gıda hariç.