ikraninannesiii 1 ay 3 günlük bebegım gece çok kötü küstü çok fazla fışkırarak beyaz içinde sarılık da var Di nolur yardımcı olun
Zekimurendebizigorecekmi ikraninannesiii Canım senin takipli olduğun bi dr varsa fotoğrafını at bir daha kusarsa .. ona danış .. burada biz bişey diyemeyiz ki
ikraninannesiii Zekimurendebizigorecekmi goturdum doktora süt fazla geliyormuş o yüzden kusuyirmus sindiremiyirmis
Zekimurendebizigorecekmi ikraninannesiii Anladım canım neyse ki önemli bir sorun değilmiş geçmiş olsun :)