Oglum 10 aylik ama sadece onlarin cocuklari zahmetli hep onlar en zorunu gormis… benim bebegimin evet gaz sancisi cok yoktu sadece kucukken.biraz rahat deyim biraz.. geceleri asla duzenli uykusu yok su siralar sabahliyoruz cildiriyo cocuk dis sancisina gunduz de neseli bir bebek ne oluyorsa gece oluyor..anlatiyorim moral versinler die sanki yalan soyluyorum gibi seninki akilli neyine dert yaniyon diyorlar allah askina bir bebek ne kadar akilli olursa olsun ( ki degil anlattiklari kadar sanki benle 24 saat yasiyorlarda akilli diyorlar ) zahmetli degil midir … gunduz bir iki saat gulucuk saciyor die ben hic zorlanmiyor musum empati kurmaktan ne kadar yoksun.olduk ya herkes kendi yasadigini kocaman gorup karsidakini bi kucumseme derdinde yaya da yanlis tabir olmasin anlamama derdinde bu da.beni.skiyor heralde skldim hepsinden :-)