Merhaba bebeğim bir yaşında ve yaklaşık bir haftadır ishal ve iki üç gündür asla birsey yemiyor iki gün önce hastanede serum taktılar bebeğime ama damarlar ince olduğu için 100 ml alabildi serumu.
Doktor probiyotik ve ishal tozu verdi dünden beri kullanıyorum ama iştahsızlığı nasıl halledebilirim bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz??