Deneyimli anneler merhaba. Kızım 6 ay 25 günlük. Diş çıkarıyor. 3 4 gündür 37, 37.3 u geçmeyen atesi var. Az önce kbb de randevumuz vardı. Dr ağzına da bakti bademcikleeinde beyazlanma var atesi oluyor mu dedi. Ben de dedim Dış yüzünden böyle boyel anlattım. Dış boğaza vurur mu acaba.