Cegdem bir an sizde var sandım benim de kıştan beri öyle aa dedim biri yazmış. Hatta uzamıyor gibi ete yapışık tırnak keserken parçalanıyor. Ben sıkan bir ayakkabı giydim diye düşünüyorum. Bebeginizin ayakları rahat mı. Ya da bir vitamin eksikliği olabilir. Doktoruna danıştınız mı