Geçen hafta perşembe günü Biontech aşısı oldum. Emziriyorum 19 aylık bebeğim var. Daha önce coviti ağır gecirmistim. Aşıdan sonra baş ağrısı, nefes darlığı, sırt ağrısı ve ateş oldu. Şu an ben iyiyim ama bebeğimin ateşi yükselmeye basladi. Dün sabahtan bu yana ateşini düşüremiyorum. Başka bir belirti yok yalnızca ateşi yüksek ve halsiz. 3 kere ılık su ile duş aldırdım. İnce bir zıbın ile gezdiriyorum. Ateş 38.5 olunca pedifen verdim 8 saat ara ile. Ama pedifene rağmen düşmüyor ateşi. Şu an 38.1 aşıdan sonra böyle olan var mı yoksa hemen hastaneye mi gitmeliyiz