cnrr merhaba sagolun bi nebzede olsa icim rahatladi boy kilo bas cevresi olarak gelisimi 2 haftada bir kntrol ediliyor normal deniliyor ama 2 gundur aklimda cok takili kaldi. Internette yazanlari gorunce benimde icim kan agladi dogrusu. 10 gun sonra 2 ayini dolduruyor bende 3. Aydan itibaren kapanmasi normal diye biliyorum zaten tam kapanmadi dogumdan itibaren bu kadar hizli kapanmasi beni korkuttu. Ilk cocugumdada cok gec kapanmisti bingildagi 20 aylikken hala azicikta olsa aciklik vardi yani bu cocugumdada bu kadar erken kapanmasi bilemedim bugun saglik ocagima goturup ebe hemsiresine gosterecegim birde cocuk dr gosterecegim