Muhasebeciana Merhabalar hanimlar kizim bugun itibari ile 9 ay 8 günlük her sabah acaba kizima ne kahvalti hazirlasam diye dusunuyorum artik farkli bir tarifler yapip yrdirmek istiyorum bana yardimci olabilirmisiniz kabak mücveri denedim cok sevdi kizim pankek yapiyorum onuda seviyor ama asla omlet yemiyor mesela dun ve bu sabah patates rendeli kasarli omlet ysptim ama omleti sevmiyor bu sabah dune gore daha iyi yedi ama dun resmen savas verdim yediremedim hamileyken yumurta 2 kez bozuk cikmisti yumurtadan acaip tiksinmistim acaba o yuzdenmi yumurtayi sevmiyor diyorum kendimce bulamaç sekilde yaptigim zaman yiyor yumurtayi ama omlet tarzinda asla yemiyor farkli tariflerde denemek istiyorum simdiden tesekkurler herkese.
Zekimurendebizigorecekmi Muhasebeciana haşlayıp verin bir de benim kızım da sadece haşlanmış yiyor mesela
Dyldrm Muhasebeciana bir kac gun vermeyin sonra bir daha deneyin oglumda ilk zamanlar yogurt ve yumurta yemiyordu baya uzunca bir sure vermedim simdi ikisini de yiyor bazen yine yumurta yemiyor yada yese de az yiyor bazende hepsini yiyor
Muhasebeciana Zekimurendebizigorecekmi aynen oylede bir deneyim ozaman canim bulamac yaptigim zaman hasliyorum zaten o sekilde yiyor ama tek sade halde yermi yemezmi bilemiyorum ama bi denicem bakalim tesekkur ederim
Zekimurendebizigorecekmi Muhasebeciana Sarısını tatlandırıp verin derim .. ben mesela tahşn pekmez muz yapıp bir de yumurta sarısı koyuyorum öyle veriyorum . Sadece beyazını yiyor haşlanmış şekilde . Sarısını yutmak zor sanırım bebekler için
Muhasebeciana Zekimurendebizigorecekmi daha henuz biz beyazina gecmedik canim kizim 9 aylik henuz aynen sarisi daha katimsi kivamda oldugu icin zor olur iste o yuzdende pek oyle vermekte istemedim acikcasi
Zekimurendebizigorecekmi Muhasebeciana artık yumurtanın Beyazıtla sarışını ayırmadan verin diyor dr lar canım hem alerji riski birlikte verilince azalıyormuş istersen bi araştır ben 7. ayından beri kızıma hep birlikte verdim .
Muhasebeciana Zekimurendebizigorecekmi yok canim benim kizim alerjik bir bebek ona cesaret edemem suan sicaktan bile hemen bunalip vucudu kizarmaya basliyo aylarca cok cektik kışın neye alerjisi oldugunu bile bilemedik kremler vs hic etki etmedi deterjanlarini sampuanini degistirip duzenli onlari kullanmaya basladiktan sonra duzelmeye basladi cogu seyi zaten doktorumuz oyuzden bize gec baslatiyor
Omertugra20 Zekimurendebizigorecekmi gecen hafta muayenemiz var doktorumuz 1 yasindan önce yumurtanın beyazı , bal ve sut kesinlikle vermiceksin dedi
Zekimurendebizigorecekmi Muhasebeciana Anladım canım alerjik bebekse tabi beklemekte fayda var geçmiş olsun
Muhasebeciana Zekimurendebizigorecekmi aynen canim o yuzden mecbur gec ilerliyoruz bazi seylerde tesekkur ederim :)
Muhasebeciana Dyldrm yok zaten daha oncede vermistim 2 kez bu sekilde yapip ama yine yememisti uzunca bi sure yapmadim ama malesef yine yemiyor ben oyuzden farkli tarifler istiyorum onerebilceginiz tarif varmi tarif icin post acmistim :)
Asyanesrin Muhasebeciana yazan çıkar elbet bekleyelim bakalım ben bugün karnıbahar brokoli Mücver yaptım beğendi
Timurunannesi 1 tane haşlanmış yumurta,biraz muz ,avakado 2 tane hurma, üzerine fındık ve ceviz rendeleyip verebilirsiniz.
Muhasebeciana Timurunannesi ya bulamac tarzi vermek istemiyorum artik cunku boyle pankektir mucverdir o tarz seyler gibi istiyorum cunku artik boyle karisimlarda yemek istemiyor kizim
Timurunannesi Bir buçuk çay bardağı Şu ya 2 yemek kaşığı irmik içine pekmez karıştırıp verebilirsiniz. Isteğe gire içine hurma ve muz koyabilirsiniz.
Muhasebeciana Timurunannesi ama o da muhallebi gibi oluyor ben oyle irmik tarzi seyleri oglen saatlerinde veriyorum meyve karistiripta icine
Uyurgezer_peri Muhasebeciana instagram da chefmom sayfasına göz atın. Mükemmel tarifler var 👍🏻 taze soğan dereotu maydanoz gibi yesilliklerle deneyin birde omleti. Ben kuru biseyin yanına muhakkak lifli bi meyve püresi yada gunkurusu püresi tarzında bisey hazırlıyorum sulu olacak şekilde . Yemesi yutmasi kolay oluyor.
Muhasebeciana Uyurgezer_peri cok tesekkur ederim bir bakayim instagrama zaten burdan kimsenin yardimci olcagi da yok 😁cok tesekkur ederim ilginiz icin