Bence bebeğinizi tiksindirerek memeden kesmeyin. Tüm uzmanlar bunun bebeğin güven duygusunu zedelediğini ve psikolojisi açısından daha pek çok zararı bulunduğunu söylüyor. Üstelik bebeğiniz de küçük. Ben hamile olduğumu öğrendiğimde oğlum 8 aylıktı. Ona d kıyamadım. Süt acıyımca kendi bıraksın diye bekledim ama hiç bırakmadı :) ben de hiç bıraktırmadım. Şimdi bi oğlum 23 aylık bi oğlum 6 aylık… İkisi de emiyor :) ve artık çoğu çocuk doktoru da anne karnındaki bebeğin gelişiminde bi olumsuzluk olmadığı sürece emzirebilirsiniz hamilelikte diyor. Yalnız doğumdan önce bıraktırmanızı tavsiye ederim zaten iki yaşına yaklaşmış oluyor, hem de ikisini emzirmek çok yoruyor🤪