HeartShapedGlasses Oğlum 8.5 aylık. 10 kilo ve 71 cm. Kilo alıyor zaten iştahı iyi bir bebek fakat 2-3 aydır boyu hep yerinde sayıyor. Ben kısa boyluyum eşimde orta boylu. Genetik mi yoksa gelişimde bir sorun mu var anlayamadım?
Selinglr HeartShapedGlasses evet genetik olabılır erkek cocugu birde annye derler ama uzar tabıkıde boyle kalmıycak 😄😄
Papatya HeartShapedGlasses Merhaba. Buğday ruşeymi kullanabilirsiniz. Boy uzatmaya yardımcı olduğunu duymuştum. Onun dışında bir çok faydası var. Bir araştırın isterseniz.
ilkgozagrimmm Bizim 2 aydır 1 cm bile uzamamış. Doktor bir yaşından önce kilo alımına dikkat ediyoruz dedi. Kilo alımı iyiyse sorun yok dedi
HeartShapedGlasses ilkgozagrimmm bana da doktor sorun yok diyor ama 2-3 aydır uzamaması kafama takılıyor