614408eoa busra_54 ben hep alıyorm mörlers yine alabilirsn sorn yok eczanede 170 lira yzk gecen ay 110 a aldm bu smdi de 130 a trendyoldan
seoyles busra_54 Ben alıyorum canım easyfishoilin balık yağını alıyoruz hep hem içeriği hem tadı çok güzel
614408eoa busra_54 bn kızmn o konuda bi skıntısı yok balık yemedigi icin kullanıyorm artı bi istah actı flan diyemem aynı bence