Merhaba arkadaşlar oğlum 9 aylık bu ara iştahı çok azaldı normalde herşeyi çok severek yer ama bu aralar zor yiyor sıcaklardan olabilir diye düşünüyorum ama dişte çıkartıyor 2 tane birden hemde ondan da olabilir sanki sizinkiler ne durum da yoksa sadece benim oğlum mu bu durum da 🤔🤔