tosbilitostos Kızlar 4 aylık bebeğim malum havalar ısındı iyice içim gidiyor sıcakra olunca doktorlarımızda 6. Aya kadar verme diyolar emziriyorum napacagım bilemedim sizler ne zaman verdiniz ne kadar verdinşz?
Mys01-01 tosbilitostos biz 2 ay bitti mama ve meme seklındeyız drumuz su vermemızı onerdi gün içinde yayarak 20 cc kadar ilkinde de vermıstım bunda da verıyorum yaz ayı cünkü
Goktugalparslan Ayycann bana cok sacma sen bu sicakda durama cocuk ne yapsin su yok birsey yok tam anne sutunden aliyor ama bazi doktorlar mama verdikden hemen sonra bir iko yudunda su verin diyo nasil o cocuk 6 ay susuz kalacak ya
Strongmommm Biz 5 aylığız. Doktorumuzun önerisi üzerine tadımlara başladık. Doktorumuz su da vermemizi söyledi.
burjoosphere Oğlum 4.5 aylık ben her gün veriyorum. İyi suyu kaynatıp soğutup içiriyorum. Havalar çok sıcak kıyamıyorum. Doktorların bir kismi ver bir kismi verme diyor karar biz annelerin tabiki.
Kalimbanne tosbilitostos evet azar azar veriyordum çok değil hatırlamıyorum şimdi ama bebeğimin vücudunda kuruluk vardı ondan erken başladım pandemi zamanı Dra gidememistim iyi gelmişti
senamiray tosbilitostos ben baya baya içiriyorum 4 aylık günde 30 cc su içiyor ama emdikten yarım saat sonra veriyorum ki tokluk hissi vermesin
Mbal tosbilitostos kaç doktora sordum verme gerek yok dedi. Zaten süt içiyor bolca. Boşuna tokluk hissi oluşturuyor su. Su içeceğine süt içsin mantığındayım açıkçası.
tontisbebegim tosbilitostos doğduğundan itibaren birer damlatılarak büyüdükçe artırarak verdim. O kadar kimyasal ilaç yüklüyoruz vücuduna da sudan mı zarar gelecek Allah aşkına!
Findikfistik tosbilitostos Biz 5 aylığız ve su veriyorum. Çünkü yaşadığımız yer sıcak , aşırı terliyor. Bugün doktora gittik kontrole su veriyorum dedim verebilirsin tabi sudan zarar gelmez dedi. 2 hafta sonra da ek gıdaya yavaş yavaş başla dedi