Hamt Bebeğim 3aylık son zamanlarda kusması vardı en son kakada kan geldi süt alerjisi diyetine başladım.Bir haftadan fazla oldu kesinlikle kaçamak yapmadım süt ve süt ürünleri tüketmedim bunun yanı sıra tavuk ve ürünü salçalı yemekler kırmıızı meyveler ve kuruyemiş de yemiyorum ama hala kan gelmeye devam ediyor.acaba sizlerde diyet ne zaman sonuç vermeye başladı yoksa hala yememem gereken besinlerimi tüketiyorum😔
Jument Hamt şu an bende diyetteyim.. köy tavuğu, koyun eti, badem, ceviz, mercimek.. sırasıyla bunları yedim bir şey olmadı.. doktor çoklu besin alerjisinden suphelendi bizde o yüzden ağır bir diyet yapıyorum..
Mom34743 Hamt çok geçmiş olsun. Bende alerjiyle uzun süre bogustum çok zorlu bı surec. Hem anne hem bebek için. Normal fırın ekmeği mi tuketiyorsunuz gün içinde neler yiyorsunuz
Deletedmom0099 paketli bişey tükettiniz mi? alerjiden çok anlamam ama yengem de diyet yapıyodu paketli şeylerde alerji artıyodu
Hamt biranneikikedi inşallah o yüzden hala kan devam ediyodur.çünkü yediğim şeyler patates zeytin ekmek salatalık biber bunlarıda kesersem diye şaşırıp kaldım😭
Hamt Jument aslında benim yaptığımda bir nevi çoklu alerjen için doktor sadece süt ve süt ürünleri dedi ben diğer alerji ihtimali yğksek besinleride çıkardım listemden
Hamt Jument merhaba tekrardan kakada kan olayı geçtikten ne kadar sonra yasaklı gıdaların tadımlarına başladınız
Hamt Mom34743 ilk alerjiye başladığınız besinleri hatırlayorsanız sayarmısınız size zahmet neler yiyodunuz
Jument Hamt demek ki dokunan bir şey var hala.. Ben 20 gün sadece sebze ile beslendim , bebegim emiyor. Sonra tek tek ekledik , ekleyerek ilerliyoruz şu anda..
Hamt Mesela dün sabah salatalık ekmek siyah zeytin yeşil biber öğlen patates kızartması akşam börülce salatası yedim ekmek fırın ekmeği içinde tuz su un dedi fırıncı.size bunlardan alerji yapan varmıydı peki
Hamt 3haftayı bekleyeyim mi sadece bu besinlerle o zaman çünkü ben bunlarıdamı azaltsam diyodum henüz üç hafta dolmadı katı diyette
Mom34743 Hamt ben ek.gidaya önce kabak-patates-havuc-balkabagi-yogurt-yumurta sarısı şeklinde gittim. İlk 3 gün hiç bı belirti vermedi. Sonra karıştırarak vermeye başladım. Vücudu kızarmaya başladı yüzü egzama oldu. Yoğurdu tek başına verdigimde sorun olmuyordu ama atıyorum bı yoğurt çorbasında egzama tekrar oluyordu. Bı sure sadece kabak patates havuç verdim. Bende süt ürünlerini kestim tuketmedim. Kliktag diye bı uygulama var alerji doktorumuz indirmişti. Her ürünün barkodunu okutup bakiyordum. Buna rağmen egzama mukusli kaka oluyordu. Sonra havucu kestim bı sure duzelir gibi oldu. Sonra tekrar egzama. Artık cikdirmak uzereydim. En son buğday alerjisi olabilir diyerekten ekmeği de kestim. Bu süreçte de cildine sürekli Bioderma atoderm kullandım baya faydasını gördüm. Herşeyi kestikten yaklaşık 2 ay sonra alerjisi geçti. Şimdi 13 aylık çok şükür bin şükür herşeyi yiyor. Sana tavsiyem yediğin içtiğin herşeye çok dikkat et. En basiti bir havuç bile alerji yapabiliyor. Bu kliktag uygualamasi da çok işime yaradı benim. Mutlaka indirmelisin
Hamt Valla her kanı gördüğümde elim ayağım titriyo o yüzden sizi soru bombardımanına tuuttum kusura bakmayın
GokSuM Hamt 2-3 haftada farkediyor. İçinde laktoz kazein vs yazan hiçbir şeyi de tüketmemeniz gerekiyor. Tereyağ içeren yemekler yememeniz lazım etin de süt danası olmaması lazım demişti bana diyetisyen ama onun ne anlama geldiğini bilmediğim ve dikkat edemeyeceğim için yemedim. bu arada kendinize çok iyi bakın, 2 aylık diyet kalsiyum desteği almama rağmen dişlerime olumsuz etki etti 🤷🏼♀️
Evrim1906 Hamt süt alerjisi kakası 10 günde anca düzeliyor canım aynı durumu bende yaşadım ama benim bebeğim emmediği için hipoalerjenik mama kullanıyoruz daha çabuk düzeliyor kakası
Jument Hamt her şeyi doğal tüketmeye çalışıyorum. Mesela genetiği ile oynanmamış siyez bulguru yiyorum , ekmek de öyle siyez unundan yapılmış ekmeği tüketiyorum.. her şey doğal olmalı.. marketteki tavuk bile paketli zararlı gıda.. doktor köy tavuğu yiyeceksin dedi.