Birprensannesi12 geceden beri ateşli bı düşüyor bir yükseliyor şuan 37.4 uykusu de gözleri şişmiş uyuyor bişey olmaz degil mi ? #4.ay aşısı vuruldu dün#
Mom9870 Birprensannesi12 Ateş uyku yapıyor genelde, en azından benimde oğlum sürekli uyumak isterdi ama uykuda daha çok ateşi çıkardı. Şuan ateşi normal, en fazla kaç oldu?
Sevvaldal Birprensannesi12 uyutulur tabi, uyusun ki vucut savassin🙏🌸 ama doktoru ile gorustunuz mu? Getirin dedi mi? O derecelerde bizim doktorumuz getırmeyin der. 38 i görmeden ilaçta verdirtmez. Geçmiş olsun 🙏🌸
Yasemin38 Birprensannesi12 calpol verebilirsin ve uyuduğunda takipde kalırsan uyumasında sıkıntı olmaz canım . Uyuyacakki vücudu dinlensin. Yinede doktoruyla görüşün isterseniz
Birprensannesi12 Mom9870 yani aşı olduk dün 4.ay aşısı ondandir diye düşünüyorum ama devam ederse gidecek umarım gerek kalmaz
Mom9870 Birprensannesi12 Aşı olmuşsa ihtimal tabii, yine takip edin aşıdan kaynaklı en fazla 2 3 gün sürer.
Deletedmom0099 bizimde ateşimiz bi inip bi çıkıyo, salgından mı diş mi anlayamadım ama ben uyutucam saati geldiğinde, öncesinde duş aldırıcam
Cansuk Zaten ateşli olduklarında uyumak isterler sık sık kontrol edin geçen kızımın ateşi 39.8 kadar çıktı ama mecbur uyuyordu bende hiç uyumadım o gün uyurken ateş düşürücü veriyordum. Allah şifa versin kuzum
Sevvaldal Birprensannesi12 bizimki hep 1 gün sürdü. İkinci güne geçti ama 3 güne kadar normal diye biliyorum.
Merveges Birprensannesi12 benim okulumunsa 4. Ay aşısında ateşi çıkmıştı sadece zibinla bırakmıştık ve dis aldiirp calpol vermiştik 1 2 saate düşmüştü eklem yerlerine bez köy canım bana doktorum öyle demişti çok iyi gelmeisti
Merveges Birprensannesi12 bize sadece 2.Ay aşısında verem aşısı olduğu için aldırma demişti hemşire ben her gittiğimde soruyorum aldırabilirsin demişti