Uzgun23 Bebeğim zayıf kilo alamıyor sütüm de yok doktorumuz sma önerdi onu aldık yeni dun başladık kilo aldırır mi biraz alsın toparlansin istiyorum kullanan anneler bebeğiniz nasıl bazı yorumlarda gördüm bebeği sadece tok tutuyor kilo aldırmıyormus
Mom9870 Uzgun23 Ben kullandım oğluma uzun zaman her ay düzenli kilo alımı vardı çok güzel gelmişti bu mama.
Mstfnannesi Uzgun23 biz 6 aydır sma mama kullanıyoruz. gayette güzel kilo aldırdı. şimdi benim bebeğim kilo aldı sizinkide alır diyemem ama bünyeden bünyeye değişir. çevremde kullananların çoğu bebekleri gayet iyi ve kilo bakımından güzel giden kiloları var. biz çok memnunuz. şimdi 6-12’ye geçtik. tabsiye ederim sma mamayı.
prensinannesiiii Uzgun23 bizim bebegımız ılk zamanlar aldı kılo ama suan cok hareketli oldugu için cok almadı dogdugundan beri kullanıyoruz
Uzgun23 Mom9870 İnşaAllah bize de iyi gelir geçen ay sağlık ocağı bu ay hiç almamış dedi İnşaAllah bu ay gidince almış olur
Uzgun23 Mstfnannesi ya sevindim inşallah oğlum da kilo alır bizde dun başladık İnşaAllah güzel sonuçlar alırım
Serrax Uzgun23 ben doğduğundan beri günde 1 kez geceleri sma veriyorum. Sütüm var ama yine de faydası vardır mutlaka. İlk kızımda daha çok verirdim sma,kilosu da iyiydi. İyi bence