Arkadaşlar benim bebeğim 13 aylık ve çok hareketli, emerek mayıştırıp sallıyorum o şekilde uyuyor. Ama artık desteksiz uyutmak istiyorum. Yanıma yatırıyorum biraz ağlasa da razıyım ama kızım anında ayağa kalkıp gidiyor. Böyle bir bebeği desteksi uykuya nasıl alıştırabilirim? Yanımda uzanıp yatmıyor ki mayışıp uyusun.