Mamm Merhaba, ek gıdaya geçtik ve her giyindiğimizi kirletiyoruz 🤦🏻♀️ Özellikle yaka kısmındaki lekeleri çıkaramıyorum siz napıyorsunuz nasıl temizliyorsunuz
Gokcemsii Mamm ebebek leke çıkarıcı sprey kullanıyorum. Üzerinden çıkınca direk makineye atıyorum ama.
Yelizr1 Mamm kıyafetleri leğene koyun ıslatın üstüne çamaşır sodası dökün 1 gün beklesin makineye atın ben öyle yapıyorum tertemiz oluyor.
UraSsmom Mamm Ebebekten leke çıkarıcı alıyorum kaka lekesi yemek meyve suyu hepsi çıkıyo dün yıkarken koymayı unutmuşum hepsi kalmış tekrar yıkadım 😂
Gokcemsii Mamm hayıır 😂 mesela kiraz falan yedirdiğimde çıkarıp atıyorum direk. Diğer türlü biriktiriyorum 2 gün falan yine sprey sıkıp yıkıyorum çıkıyor tüm lekeler 😂
Yelizr1 Mamm ben 3 aydır hep öyle yaptım kusmuk kaka mama derken sararırdi bende annem sayesinde öyle çözüm buldum
mnnakanne Mamm cok batırmadık hep önlük kullandım alta geçirmeyen bir iki batan oldu bulaşık sabunuyla çıktı
Mamm mnnakanne bizde kullanıyoruz önlük ama onu da durdurmadığı için tak çıkar tak çıkar yine de battı