Duru07 bence sen doktorunu değiştir canım.anne sütü alan çocuklar obez olmaz,o şekilde aldığı kilo da sorun olmaz büyüdükçe hepsi gider demişti bana doktor.(hem çocuk doktoru hem aile hekimi)sık sık emzir en fazla 2 saat ara ver çünkü sadece acıktığı için emmek istemiyor duygusal tatmin ve güven duygusunu da o şekilde tamamlıyor demişti.gazı içinde burda vardı bitkisel şeyler tüketen veya çocuğuna veren anneler inşaallah görürler postunu.(ben kullanmadığım için yanlış bilgi vermeyeyim canım)