Mina_21 Herkese merhaba 🌸 kızım 4 ay 7 günlük doktorumuzun önerdiği kan damlasına başladık fakat kendisi bize 16 damla dedi araştırdığımda kilo başına 1 damla kullanılıyormuş. Kızımda sanırım kabızlık başladı 😕 sizlerde kullanan var mı?
Muhasebeciana Mina_21 6 damla demis olabilirmi acaba sizmi yanlis anladinizkk 16 damla cok cok fazla cunku ya doktorunuza tekrsr sorun isterseniz bize 6 damla.olarak baslatmisti doktorumuz
Mina_21 CigdeminMevasi Bende 8 damla veriyorum canım 16 damla çok bende 4 aylık bi benek için. Sizde kabızlık sorunu yarattı mı peki
CigdeminMevasi Mina_21 başlarda oldu doktorumuzun tavsiyesi ile her gün bi çay kaşığı zeytinyağ verdim düzene girdi sonra
Mina_21 Muhasebeciana sorduk canım ısrarla 16 damla diyor eczanedende 16 damla yazmışlar ama ben 16 olarak vermiyorum 8 damla veriyorum. Sizde kabızlık yaptı mı peki
K_annesi Bizim doktorumuz 6. Ayda kan ölçümü yapıyorlar o zamana kadar kullanmayın kan ilacı kabızlık yapıyor, 6.aydaki kan sayımına göre başlarsınız dedi. O yüzden ben kullanmıyorum şuan bebeğim 4 buçuk aylık