Kızlar bebeğim 2 ay 13 günlük bu sabah yanıma uyurken birden ağlamaya başladı. Burnu çok tıkanmış zor nefes alıyor ve öksürüyor balgam var sanki. Birazdan doktora götürücem. Serum fizyolojik uyguladım biraz rahatladı. Havalar çok sıcak bulunduğumuz ev de de sanki nem yok bundan dolayı olmuş olabilir mi? Yada ben bebeğimi üşüttüm mü çok üzgünüm şuan benim yüzümden oldu 😭