İnstgaramda gördüm (onlar ermiş muradına en güzel Türk kitapları bide yazmışlar (gökten düşen 3 elma) bu kitaplar her yerde satışta lütfen kitap okuyan çocuklarınız varsa önce siz okuyun sonra okutun içeriği iğrenç baba kızla evleniyor hoca böyle demiş diyor bide ne biçim bir Müslüman ülkesi anlamış değilim böyle kitaplat neden basılıyor millete neyi empoze etmeye çalışıyorlar sadce bir sayfasında yazılanlar yetiyor devamını düşünemiyorum bile bu çocuklar okuyunca psikolojileri ne olacak diye hiç düşünen yok kitap okuyacak yaşta çocuğum yok ama okumaya başlayıp bir yerde eline geçerse diye endişe etmiyor değilim neden böyle .