Ben artık kafayı yemek üzereyim çok yoruldum çokkkkkkkkkkk daha sabah ağladım sinirlerim bozuldu. 16 aylık kızım 1 haftadır akşam 10 da uyuyor 12de uyanıyor ve 10 dk da bir uyuyup uyanıyor sabaha kadar beşik ve yatak arasında mekik dokuyorum. Resmen bel ve boyun ağrıısndan ağladım artık. Yanımıza alıyorum yatsın bizimle diye ona da yok sürekli dönüp duruyor yatağın ucunda yatıyorum zaten düşecek gibiyim her yerim tutulmuş kalkıyorum her sabah. Çok yoruldum artık gündüzde iş güç yemek bitmiyor yatamıyorum yoruldummmmmmm bıktım sıkıldım. Bundan 1 hafta 10 gün önce de gece uyanıp ayağımda sallanıyordu bırakınca uyanıyordu 3 ay neredeyse onu ayağımda sallarken uyumuşum şuan fıtık başlangıcı var belimde. Ağlıyorum çaresizlikten. Bıktım artık sinirlerim yıprandı tahammül edemiyorum hani büyüyünce düzeliyordu iyice bok oldu.