ikiKudurukAnnesi
benim bebeğimde sıcaktan vücudu isilik oldu.
sadece zıbınla yatırıyorum gün içinde de zıbınla kalıyor.
ev çok sıcak olduğu için,30 derece evim
ben klimayı açıyorum ama bebeği hasta edecek kadar soğuk değil nemi alması için ve hafif serin tutuyorum geçti ve bebeğim sıcaktan uyuyamıyordu gün içinde klimayı tatlı bir serinlikte açınca uyuması bile uzadı.
çünkü ağlıyordu durmadan sıcaktan şimdi linçlemeyin çünkü oda bizim gibi bir insan biz nasıl bunalıyorsak oda aynı serinliğe ihtiyacı var.
dediğim gibi çok dikkatli bir şekilde açarsanız birşey olmaz inşallah.