Merhaba iyi gunler bayanlar 10 aylik bir bebegim var Antalyada yasiyorum malum burda havalar geceleri bile 39 derece bebegim yaklasik bir haftadir kuru bezle uyaniyor sabahlari hic islatmamis oluyor gunduzde daha gec kirletir oldu bezini bu aylarda normal mi bunlar ilk bebegim bilmiyorum şunuda belirteyim bebegimin sivi alimi gayet iyi gece bile kalkar su veririm bebegime ama neden böyle randevu aldim soktorada goturucem ama burdan sormak istedim🤲