Günaydın güzel Anneler. Oğlumun süt, dana eti ve antep fıstığı alerjisi var.(hemi de antepliyiz 🤦♀️)
5 aydır diyatteydik. Geçen canım dondurma istedi dayanamadım 1 yemek kaşığı kadar yedim dün oğlum öyle bi kaka yaptı ki her yer batırdı. Ardından bi kere daha yaptı ishal gibiydi ve nokta nokta birsuru kan vardı. Kendimi çok suçlu hissettim. Doktorumuz bize temmuz ayının başında gelin demişti haftaya gidicem. Ama görüyorum ki alerji geçmemiş oğlum 10 aylik olacak ne zaman bitecek bu ben bittim artık çünkü . Bacaklarım mor bırı görse dayak yedim sanacak. Uzun süre diyet yapan annelerde olurmuş. Istahsiz bi bebek hep kendine ayrı yemekler yaptım yemedi kendi yemeklerinden verdim sırf yesin diye yine yemedi. 2 defadır yumurta yedirdifimde de ağzının kenarını yoğurt verdiğim zamanlarda olan kızarıklık gibi kızarmadan başladı sonradan yumurtaya da alerjisi olabilir mi. Emzirmeye bırakmayı düşünüyorum çünkü çok zayıfladı emzirmeye bıraksam kendimi sucluycam ne yapacağımı bilmiyorum. Sutumde yok zaten eskisi gibi baya azaldı. Bu gidişte mama yazdıracam galiba. Bu yoldan geçmiş anneler ne zaman bitecek.