Milagrosoreiro önemli olan senin ne istediğin çevre baskısını bir kenara bırak hayatının her evresi için söylüyorum. Sen emziriyorsun, senin göğüslerin, senin bebeğin, senin hayatın. Kendi başına hareket etmeye başladığında kendi düşüncelerine önem verdiğinde İnan o kadar mutlu oluyorsun ki. O çevreye de he de geç polemiğe bile girme zaten 1,2 daha konuşur bir daha konuşamaz sınırlarını bilirler sınırlarını belirlemek de senin elinde. Hadi ilk ay önemliydi üzerine biz 9 ay daha emzirmiş oluyoruz 7 ay emzirmeyince ne kaybediliyormuş merak ettim? Çoğu anne hiç emziremiyor çocuklarında bir sorun var mı? Hiç işte sonra 3 yaşına geldiğinde benim çocuğumun kilosu bu hiç yemiyor katı gıdayı ağzında çeviremiyor diyorlar uzmanlar bile uzun süre biberon vs vermeyin bardağa alıştırın diyorlar e bu çocuk sürekli anne sütü sürekli meme e bir yandan büyüyor artık bilinçleniyor alışkanlıklarından koparmakta zor oluyor sonra. Dediğim gibi ben kesicem benim hayatım benim çocuğum 🤷🏻♀️🌸