Merhaba herkese. Yeni hesap açtım diğerinden yazmak istemedim. O yüzden fake olduğumu düşünmeyin.
kızlar ben boşandım 8 aylık kızım var. Babası görme günlerinde gelmiyor, aramıyor sormuyor. Maddi olarak da bir faydası yok. Ben de hem bu sebeplerden hem de ilerde okulda falan zorluk ve karmaşa yaşamasın diye soyadı davası açtım. Kızımla soyadım aynı olsun diye. Ne dersiniz. Sizlerin de fikrini merak ediyorum